vrijdag 8 juni 2012

Update over mij zelf.



Vandaag een update over... het leven. Soms ben ik gewoon toe aan zo'n artikel, eindeloos praten over het leven. Ik ben zelf altijd heel erg geïnteresseerd in dit soort artikelen, hoe mensen over bepaalde dingen denken et cetera. Benieuwd naar mijn leven nu? Lees dan verder.



De laatste tijd denk ik veel na over bepaalde dingen, en niet specifiek één onderwerp, gewoon het leven. Ik ben nu eenmaal op zo'n leeftijd, 14, volgens mij dat je gaat denken en realiseren wat het leven nou echt inhoud bijvoorbeeld.

Ik denk bijvoorbeeld veel na aan nu, jong zijn, dingen doen die je alleen kan doen als je nog jong bent. Geschiedenis maken. Alles eruit halen wat nog kan. I don't care what the people think. Serieus, hier ben ik zó blij mee, dat het me nu niet meer interesseert wat andere denken over wat ik aan heb, hoe ik eruit zie, wat ik doe. Ik wil echt mezelf kunnen zijn, en misschien als iemand het wilt kan ik een uitgebreid artikel over maken, over onzekerheid bijvoorbeeld. 3 maanden geleden had ik dit ook nog meiden. Misschien kan ik jullie helpen, dit moet je maar even in de reactie's zetten of je dit wilt. Maar back to the point het interesseert me nu dus niet meer, ik dans ook gewoon random met vriendinnen op straat, school, winkel noem het maar op. En als mensen denken: 'O my god wat doen hun nou weer?' dan denk ik: 'Jij vind dit misschien voorschut, of raar, maar ik vind het raar dat jij dit niet doet' snap je me punt? Waarom moet jij veranderen voor mensen en niet hun voor jou. Hier denk ik vaak aan gewoon lol hebben en gek doen, zo lang het nog kan, je weet nooit wanneer je leven eindigt.


O-oh wat irriteer ik me toch aan het gedoe van al die mensen over jongens, ja jongens zijn leuk en knap en ik zeg niet dat ik niet verliefd wil zijn, maar mensen maken zo een groot drama over jongens, ook over vriendinnen hoor. Maar dan komen ze erachter dat ze dit of dat hebben gedaan. Gosh mensen, we zijn zoooooo jong, we gaan echt niet trouwen met ze. Dan reageren ze: 'Nou dat weet je nooit!' Ja tuurlijk jij gaat van je 14de tot ongeveer je 20ste met die jongen zitten, mooi niet. En als hij/zij echt zoveel om je geeft komt hij/zij echt wel terug als het een goede vriend(in) is.



School, school, school, school. Aaaah! Wat word ik daar gek van. Als ik de kans had om nu te stoppen, deed ik dat tuurlijk niet want ik moet nog leren enzovoorts maar wat word ik gek van het leren en stress en dit en dat. Ik wil echt liever leren door ervaring of tenminste iets leren wat ik zelf leuk vind. Ik werk de laatste tijd ook gewoon als de leraar uitlegt over bepaalde dingen, omdat ik het puur gewoon zelf wil proberen en zelf wil achter komen net als make-up ik ben zelf ook achter gekomen dat ik dit leuk vond, en heb alle trick and tips geleerd door filmpjes of artikelen, die ik ZELF heb ingetikt op YouTube, niet omdat ik het verplicht ben om te leren voor een toets. Volg je me nog?


Engeland, wie geeft mij geld om daar heen te gaan? Wat mis ik Engeland! Zoals jullie, misschien, weten ben ik half Engels, ik heb een Engelse vader en dit heeft zijn voor en na-delen want je hebt nooit je hele familie op je verjaardag bijvoorbeeld. Dat is wel jammer maar het voordeel is dat je twee talig opgroeit, en ik vind het zelf gewoon heel leuk, zonder enige reden.


Ik wil weer heel graag naar Engeland toe op vakantie, ik ben al 4 jaar niet meer geweest puur omdat we toen elk jaar gingen en even afwisseling wouden, wat ik toen niet zo erg vond. Behalve vorig jaar dan, toen ben ik daar twee dagen geweest omdat ik naar de begrafenis moest van mijn lieve oma. We konden langer blijven maar me broer moest de volgende dag naar Luxemburg dus we konden niet.. sad he?
Laatste tijd zie ik ook steeds meer in dat ik me familie gewoon heel weinig zie en dat ik mijn familie die veel groters is dan die in Nederland, niet zie. Via Facebook heb ik wel contact met hun, maar face to face praten vind ik zelf wat gezelliger.



En laat ik jullie ook maar even mijn nieuwe favoriete comedian, Gabriel Iglesias. Ooh ik hou van hem, geweldig. Ik blijf zijn filmpjes kijken! Check deze ik vind deze g-e-w-e-l-d-i-g.

Dit was mijn artikel, geen enkel inhoud maar ik wou dit toch gewoon delen. Soms moet dat gewoon.
Morgen ga ik winkelen in Utrecht en misschien ga ik wel vloggen samen met een andere vriendin, ik kijk nog wel.

Thanks voor het lezen.
xkusje Elena.

Bronnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten