zaterdag 9 juni 2012

Picture's overload.


Kennen jullie deze geweldige site al? Nou ik pas sinds een paar dagen! www.weheartit.com is de naam van deze site.
Deze amerikaanse site bevat allerlei plaatjes van van alles! Je kan zelf in typen een tag en je krijgt duizende plaatjes, of je kunt gewoon rond neuzen bij de nieuwe plaatjes, die altijd gelijk op de voorpagina komen.


Een paar foto's van weheartit:

Categorie 'Food':




Categorie 'Hair':






Naast echte foto's heb je ook tekstjes, soms zit er wel eens een foto als achtergrond bij.
Categorie 'Text':




Je hebt dit soort foto's maar je hebt ook gewoon foto's met geen betekenis die eigenlijk nergens op slaan, maar toch wel heel leuk zijn.
Er zijn ook bewegende foto's, deze heb ik gewoon tussen door gevonden en niet bij een bepaalde tag:


Wat hou ik van die site! Nu vraag je je natuurlijk af waarom ik dit artikel maak? Ik wou dit aan jullie laten zien, en ik weet dat veel mensen opzoek zijn naar leuke plaatjes, bijvoorbeeld die inspirerend zijn maar misschien ook gewoon voor je site, waarvoor ik ze bijvoorbeeld gebruik. Noem het maar op.

Ik moet wel zeggen dat er veel One Direction foto's er te vinden zijn, geen probleem voor mij. I love One Direction. Maar dat wederzijds snap ik wel dat dit vervelend kan zijn, dus irriteer je daar niet te veel aan. Ook zijn er veel Britse dingen te vinden, ook geen probleem voor mij haha, je kan wel plaatjes vinden die over andere landen gaan maar op de voorpagina vind je wel veel plaatjes en sneller plaatjes over/uit Groot-Brittannië. Just that you know.

Dit was dan mijn klein artikeltje, ik hoop dat het nog leuk was, en nu kunnen jullie een iets leerzamer of leuker artikel verwachten de eerst volgende.

Thanks voor het lezen!
xkusje Elena.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten