zaterdag 16 juni 2012

My 3 summer must haves!

Hello Ladiess,


Vandaag heb ik voor jullie mijn summer must haves.
Ik heb al een tijdje niks gepost en ik heb eigenlijk wel zin om iets te posten, dus ik dacht why not mijn summer must haves ? ;D
Dus ben jij benieuwd wat mijn summer must haves zijn? Blijf dan lezen ;)

Number '1

Mint colourd pants.
OMG dit is echt zooo'n must have voor mij, echt waar i love minty colours so much!
+ ik wil ook wel een beetje kleur in mijn kleding kast. Alles is zo basic (zwart wit wit zwart beige wit enz) Niet dat ik totaal geen kleur in mijn kledingkast heb want dat heb ik natuurlijk wel maar, ik heb niet zo veel kleur. Ongeveer de helft van mijn kast is basic en de andere helft is kleur. Oke back to the point. Ik heb sirieus echt een obsessie met die kleur. Ik wil nu alles mint groen, mint blauw, mint whatever ik wil gewoon alles MINT.
Ook als ik iets zie in een winkel en ik zie mint liggen wil ik daar meteen heengaan seriously zo erg is het ;) Mint is gewoon vanaf nu mijn lievelingskleur weg met roze there i sad it. Gelukkig heb ik vandaag jawel, vandaag mint colourd pants gekocht! i'm in love with it! Dus ehmm, als jij nog niks van dit prachtige kleurtje in je kast heb liggen, sta dan nu op pak je tas je portomonnee whatever je mee neemt om te gaan shoppen en ga naar een winkel waar ze mint colourd pants hebben en koop het!




Number'2

A beach kimono

Oke, misschien niet deze kleur maar ik wil wel zo'n soort beach kimono. De reden waarom ik dit wil is omdat, ik als ik bijv. klaar ben met zwemmen en ik wil daarna gelijk weg dat ik dan gewoon lekker een soort flowy jurkje aan kan doen. Want ik heb niet zin om een kort broekje aan te trekken als mn bikini nog nat is.Plus ik vind een kimono erg schattig! Ik wil de kimono in een zomerig kleurtje, dus geen zwart of grijs of wit.Maar in een lekker zacht peachy, lichtblauw kleurtje.

Number'3

Wedges.

 Sleehakken, ja dat is ook 1 van mijn summer must haves. Waarom? omdat ik dat erg cute vind staan boven shorts of een kimono + je kan er makkelijker op lopen dan op 'high heels' Ik vind dit sleehakje persoonlijk erg leuk. Weet je al waarom? Hahaha YES, that's right. Er zit een soort minty detailing op! AAAAAH, ik moet deze hebben. Maar deze zijn wel een beetje duur + ze zijn van een amerikaanse website + ze hebben daar totaal andere maten en tellen anders dan ons+ als je de verkeerde maat hebt bestelt kan je het meestal niet terug sturen en/of je kan het dan wel terug sturen maar dan duurd het weer erg lang voordat je ze weer hebt.

Dus ehmm, dit waren mijn 3 summer must haves.

Hope you liked it!

Byex'Karin



(ik heb besloten om hiermee door te gaan (met bloggen & video's) maar ik weet nog niet of ik het met iemand samen ga doen, meer informatie hierover komt later! )

2 opmerkingen: