woensdag 16 mei 2012

Bloggen & hoe ik hierin sta.

Hi iedereen,

Ja daar ben ik dan weer na ongeveer laten we zeggen 2 maanden...
Beetje lang of niet soms? Sorry daarvoor maar ik was allemaal dingen aan het uitvogelen over het bloggen.
Het is zo dat ik de laatste paar maanden erg aan het nadenken was over wat ik zou doen met deze blog.
Ik vond het niet zo lekker lopen want ik kreeg geen inspiratie + het voelde meer als een verplichting om te doen dan voor de 'lol' .
Nou ben ik erachter dat ik door wil gaan met bloggen, alleen weet ik niet of ik dat wil op deze blog.
Ik denk dat ik dit nog bespreek met Elena & Marita, want volgens mij weten ze het ook niet...
Dus het kan zijn dat we uit elkaar gaan, of het kan zijn dat we bij elkaar blijven.
Daarover zul je meer horen, nadat we het met z'n allen hebben besloten.
Maar sowieso ik blijf bloggen ook als we met z'n drieeen uit elkaar gaan als 'blog groepje'.  Want anders heb ik niks voor niks een nieuwe camera gekocht enzovoort.
Ik zal er dan ook echt alles aan doen om elke dag sowieso een post neer te zetten, al is het maar een kleine.
Dus ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben gehad, en dat jullie nu ook weten waarom ik niks van me liet horen...

xx' Karin.


2 opmerkingen:

  1. hee, ik vind julllie blog leuk! jammer dat jullie niet zo vaak wat plaatsen, ik wil dus ook graag een blog maar het kan niet. Google zegt dat ik te jong ben. Als ik een andere leeftijd doe werkt het alsnog niet. ik vind het heel jammer. kunnen jullie me helpen? xoxoxo'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Wij zijn eigenlijk ook te jong, maar hebben een andere leeftijd ingevuld, je moet dit wel op een heel ander account doen want het account waar hij aangaf dat je te jong bent, heeft hij opgeslagen!
      Succes, laat me/ons weten als je een site heb gemaakt, dan ga ik/we zeker even kijken!
      xxx Elena

      Verwijderen